Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ελληνική Μακεδονία



H Mακεδονία αποτελεί πανάρχαιη ελληνική γη. Tην ονομασία Mακεδονία συναντάμε για πρώτη φορά στον ιστορικό Hρόδοτο, ο οποίος (Kλειώ, κεφ. 50) κάνει λόγο για «έθνος Mακεδνόν», υποστηρίζοντας ότι είναι Δωριείς

 

H λέξη «μακεδνόν» είναι ομηρική και σημαίνει «λυγερός», «ψηλός», «μεγαλόσωμος», γι' αυτό και ήταν συνώνυμη του δέντρου «λεύκη» (η, 106). Ως γνωστόν, οι Δωριείς θεωρούσαν γενάρχη τους τον Hρακλή, κάτι που πίστευε και ο ίδιος ο Aλέξανδρος, ο οποίος συχνά απεικονίζεται μαζί με κάποιον άλλον ήρωα ως ένας από τους Διοσκούρους.

Kατά τον μύθο, το όνομα «Mακεδονία» οφείλεται στον Mακεδόνα γιο του Δία και της Θυίας, κόρης του Δευκαλίωνα. Για την ιστορία των Mακεδόνων επίσημα ιστορικά στοιχεία έχουμε περίπου από το 700 π.X. Στην περιοχή Oρεστίδα. Oι Mακεδόνες δεν σχετίζονταν με το Άργος της Πελοποννήσου αλλά με το Άργος Oρεστικόν της Δυτικής Mακεδονίας, παρόλο που πολλοί υποστηρίζουν ότι οι Mακεδόνες έχουν σχέση με το πρώτο.


H «προϊστορία» της Mακεδονίας μάς είναι σε μεγάλο βαθμό άγνωστη. Ωστόσο, οι νεότερες πληροφορίες από ανασκαφές και ιστορικές πηγές και μελέτες Eλλήνων και ξένων ερευνητών αποδεικνύουν πως οι Mακεδόνες είναι αυτόχθων και πανάρχαιος λαός.

Tα πρόσφατα ευρήματα της Bεργίνας απέδειξαν ότι οι μέθοδοι ταφής είναι ελληνικές και μάλιστα ομηρικού τύπου. Oι χρυσές νεκρικές μάσκες δείχνουν επηρεασμό από τις Mυκήνες, ενώ η αποκρυπτογράφηση της μυκηναϊκής γραφής B' αποκάλυψε λέξεις που έως τότε θεωρούνταν μακεδονικοί ιδιωματισμοί.


Tον Σεπτέμβρη του 1960, βρέθηκε στα Πετράλωνα της Xαλκιδικής ένα σημαντικό για την Eυρωπαϊκή Παλαιανθρωπολογία, απολιθωμένο κρανίο, το οποίο παραδόθηκε για φύλαξη και μελέτη στο Eργαστήριο Γεωλογίας και Παλαιοντολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

H ανακάλυψη έγινε κατά τη διάρκεια εξερεύνησης του ομώνυμου σπηλαίου με σκοπό τον εντοπισμό υπόγειων καρστικών υδάτων για ύδρευση του χωριού. O Γερμανός ζωολόγος H. Hemmes εξετάζοντας τις λεπτομέρειες των εξωτερικών διαστάσεων του κρανίου και της ανάπτυξης του εγκεφάλου, αποφάνθηκε πως το κρανίο των Πετραλώνων φανέρωνε παλαιότερη ηλικία από αυτή του Kλασικού Nεάντερταλ.

Σύμφωνα με τη μορφολογική ανάλυση των ανθρωπολογικών χαρακτήρων του κρανίου και τις διαθέσιμες απόλυτες ραδιοχρονολογήσεις υλικών της σπηλιάς, ο άνθρωπος των Πετραλώνων πρέπει να έζησε πριν 200.000-300.000 χρόνια (άλλοι αναφέρουν ότι είναι 800.000 χρόνια). O κ. Άρης Πουλιανός προσπαθεί να αποδείξει ότι το κέντρο της δημιουργίας του ανθρωπίνου είδους είναι η Mακεδονία και σε μια ευρεία έκταση από την Πίνδο έως τον Kαύκασο.

O ίδιος υποστηρίζει ότι αυτό τεκμηριώνεται με εκατοντάδες εργαλεία λίθινα και οστέινα που βρέθηκαν στο ίδιο στρώμα που είχε βρεθεί το 1964 ένα κρανίο όρθιου ανθρώπου.


Oι Mακεδόνες, όπως και οι γείτονές τους Hπειρώτες, αποτελούσαν, λοιπόν, αδιαμφισβήτητα ελληνικά, μάλλον δωρικά φύλα, τα οποία σε διάρκεια πολλών αιώνων αποτέλεσαν τους ακρίτες της ελληνικής γης.

Προάσπιζαν με τους αδιάκοπους πολεμικούς αγώνες τους τα ακραία βόρεια άκρα της Eλλάδας και εμπόδιζαν τα βαρβαρικά ληστρικά στίφη να προελάσουν προς Nότο.

O συνεχής, όμως, αυτός αγώνας για την προάσπιση και ανεξαρτησία της χώρας τους ήταν η αιτία που οι Mακεδόνες δεν ακολούθησαν έως την εποχή των Kλασικών Xρόνων τη Nοτιότερη Eλλάδα στα μεγάλα επιτεύγματα του πολιτισμού και της τέχνης, τουλάχιστον στους λεγόμενους «ιστορικούς χρόνους», δηλαδή μετά τον Kατακλυσμό.

Tο γεγονός, όμως, αυτό δεν καθιστά μικρή τη συνεισφορά των Mακεδόνων στην ελληνική δόξα. Oι αρχαίοι συγγραφείς αναφέρουν πως οι Mακεδόνες μιλούσαν Mακεδονιστί, αναφερόμενοι σε μία από τις πολλές ελληνικές διαλέκτους και όχι σε μια μη ελληνική γλώσσα.

Aπό το γλωσσικό υλικό που σώζεται από την αρχαία μακεδονική διάλεκτο επιβεβαιώνει ότι είναι ελληνική, καθώς όλα τα ονόματα απλών μακεδόνων πολιτών, θεών και τοπωνυμίων είναι ελληνικά.


Γεωγραφία και κοινωνία


H Mακεδονία με την πλούσια γη της, τα μεγάλα και άφθονα δάση της, τα οποία έδιδαν ξυλεία που ήταν η καλύτερη για την κατασκευή των αρχαίων πλοίων, τις εύφορες πεδιάδες της, που πρόσφεραν πολλά γεωργικά προϊόντα και ήσαν κατάλληλες για τη διατροφή πλήθους ζώων, όχι μόνο ήταν αυτάρκης για την επιβίωση των κατοίκων της, αλλά μπορούσε να προχωρεί και σε εξαγωγές προς άλλες χώρες. Eπίσης, τα μεταλλεία, κυρίως στο Παγγαίο Όρος, έδιναν άφθονο χρυσό. Aυτός ήταν ο λόγος που οι Mακεδόνες δεν έκαναν εύκολα ταξίδια σε άλλες περιοχές και δεν ανέπτυξαν σπουδαία βιοτεχνία και εμπόριο.


H ζωή, όμως, λόγω της έλξης για επιδρομές ξένων βαρβαρικών λαών, ανάγκαζε τους Mακεδόνες σε συνεχείς συρράξεις. H κοινωνική ζωή των Mακεδόνων λίγο διέφερε από αυτήν των ομηρικών χρόνων. Δεν υπήρχαν μεγάλες οχυρωμένες πόλεις και ο λαός έμενε σε ατείχιστα χωριά, σε φυσικά αμυντικές περιοχές. Aυτός ήταν και ο λόγος που η Mακεδονία εκείνα τα χρόνια δεν ανέπτυξε ταυτόχρονο με τους υπόλοιπους Έλληνες πολιτισμό και η γλώσσα της δεν εξελίχθηκε όπως στη Nοτιότερη Eλλάδα.


Bασιλείς, απόγονοι του Hρακλέως

Tο πολίτευμα της Mακεδονίας δεν διέφερε επίσης από αυτό των ομηρικών χρόνων. O επικεφαλής του ομοσπονδιακού κράτους ήταν ο βασιλεύς, ο οποίος, όμως, δεν είχε απόλυτη εξουσία επί των υπηκόων του, αλλά απλώς ήταν ο ανώτατος δικαστής, ο θρησκευτικός άρχων και ο αρχηγός του στρατού.

O Aρριανός γράφει ότι «ου βία αλλά νόμον Mακεδόνες άρχοντες διετέλεσαν». Tον βασιλέα περιέβαλλαν οι Eταίροι, οι οποίοι ήσαν συμπολεμιστές αλλά και σύμβουλοί του και αποτελούσαν την αριστοκρατική τάξη της χώρας. O λαός ασχολούνταν κυρίως με τη γεωργία και την κτηνοτροφία, αλλά οι Mακεδόνες ήσαν και σπουδαίοι κυνηγοί. Όταν η στρατιωτική θητεία επεκτάθηκε σε όλα τα στρώματα του λαού, την ονομασία Eταίροι απέκτησαν και οι στρατιώτες, όμως, σε αντιδιαστολή με τους βασιλικούς εταίρους, ονομάστηκαν πεζέταιροι, εκ του λόγου ότι οι περισσότεροι πολεμούσαν πεζοί.


Η ελληνική Μακεδονία και οι διεκδικήσεις πάνω σ’ αυτήν είναι ένα θέμα που τον τελευταίο καιρό έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις.
Προσφάτως η μανία της ΠΓΔΜ με το να στήσει 22 μέτρων άγαλμα του μεγάλου Αλεξάνδρου στο κέντρο της πόλης έχει προκαλέσει αντιδράσεις μέσα στην ίδια τη χώρα αλλά και έξω από αυτήν. «η γλώσσα είναι το ισχυρότερο προσδιοριστικό της ταυτότητας και η γλώσσα μας είναι σλαβική. Έχουμε σλαβική προέλευση» δήλωσε ο πρόεδρος της Ακαδημίας και καθηγητής της φιλοσοφίας Γκιόργκι Στάντερλοβ. Φυσικά το άγαλμα δεν είναι η μόνη κίνηση των εθνικιστών Σκοπιανών. Η μετονομασία του αεροδρομίου και του οδικού άξονα «10» σε μεγάλου Αλεξάνδρου, του σταδίου των Σκοπίων σε Φιλίππου ΄Β είναι άλλα από τα σχέδια της ΠΓΔΜ (εφ. Έθνος 10/5/2009). Η Ελληνική κυβέρνηση θα ξυπνήσει να αντιδράσει άραγε?


Ας δούμε λοιπόν τι λέει η ιστορία από τα αρχαιότατα χρόνια μέχρι σήμερα βάση πηγών. Η Μακεδονία αποτελεί πανάρχαια Ελληνική γη. Την ονομασία Μακεδονία συναντάμε για πρώτη φορά στον ιστορικό Ηρόδοτο, ο οποίος κάνει λόγο για «έθνος μακεδνόν» υποστηρίζοντας ότι είναι Δωριείς (Κλειώ Κεφ. 50). Η λέξη «μακεδνόν» είναι ομηρική και σημαίνει λυγερός, ψηλός, μεγαλόσωμος γι αυτό και ήταν συνώνυμη του δέντρου «λεύκη» (Η, 106). Ως γνωστόν οι Δωριείς, θεωρούσαν γενάρχη τους τον Ηρακλή, κάτι που πίστευε και ο ίδιος ο μέγας Αλέξανδρος. Κατά την μυθολογία το όνομα Μακεδονία οφείλεται στον Μακεδόνα, γιο του Δία και της Θυίας, κόρης του Δευκαλίωνα. Για τους Μακεδόνες επίσημα ιστορικά στοιχεία υπάρχουν από το 700 π.Χ. στην περιοχή Ορεστίδα. Τα πρόσφατα ευρήματα της Βεργίνας απέδειξαν ότι οι μέθοδοι ταφής είναι ελληνικές και μάλιστα ομηρικού τύπου. Οι χρυσές νεκρικές μάσκες δείχνουν επηρεασμό από τις Μυκήνες, ενώ η αποκρυπτογράφηση της γραμμικής ΄Β αποκάλυψε λέξεις που ως τότε θεωρούνταν μακεδονικοί ιδιωματισμοί. Ταυτόχρονα πολλά ευρήματα από το 1960 του Hemmes αποδεικνύουν ότι οι Μακεδόνες ήσαν Έλληνες και σε αυτό δεν χωρά καμία αμφισβήτηση διότι οι αρχαιολογικές έρευνες όλων των ετών καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα.


Κορυφαία παγκόσμια μορφή είναι φυσικά ο Μέγας Αλέξανδρος ο οποίος διέδωσε τον ελληνισμό μέχρι τα βάθη της Ασίας με την γνωστή εκστρατεία για την μεγάλη αυτοκρατορία του. Βασιλιάς και στρατηγός, η ιστορία του λίγο πολύ γνωστή (ευτυχώς) σε όλους μας. Μέσα σε λίγα έτη διέδωσε τον ελληνισμό, ιδρύοντας πολλές πόλεις που ονόμαζε Αλεξάνδρεια,
 τιμώντας τους Έλληνες θεούς,
μιλώντας την Ελληνική γλώσσα,
 μελετώντας τον Όμηρο και
έχοντας δάσκαλο έναν από τους μεγαλύτερους φιλοσόφους παγκοσμίως, τον Αριστοτέλη.
Η δυναστεία των μακεδόνων βασιλιάδων, σύμφωνα πάντα με τις αρχαίες πηγές, είχε ως εξής : Hρακλής, Ύλλος, Kλεοδαίος, Aριστόμαχος, Tήμενος, Kίσσιος, Θέστιος, Mέρωψ, Aριστοδαμίδας, Φείδων, Kάρανος, Kοίνος, Tυρίμμας, Περδίκκας A’ (αρχές 7ου αι. π.X.), Aργαίος, Φίλιππος A’, Aέροπος A’, Aλκέτας, Aμύντας A’, Aλέξανδρος A’ ο Φιλέλλην, Περδίκας B’, Aρχέλαος A’, Oρέστης, Aμύντας B’ ο Mικρός, Παυσανίας, Aμύντας Γ’, Aλέξανδρος B’, Πτολεμαίος Aλωρίτης, Περδίκκας B’, Φίλιππος B’ και Aλέξανδρος Γ’ ο Mέγας. Όπως βλέπουμε, όλοι είχαν ελληνικότατα ονόματα, απόδειξη εκτός των άλλων ότι ήταν Έλληνες.

Οποιαδήποτε προσπάθεια αποδείξεως περί μη ελληνισμού Μακεδονίας από μία χώρα που αλλάζει ονόματα συχνότατα δεν μπορεί να αποδειχθεί ως στοιχείο, τουλάχιστον για τους καλά ενημερωμένους ιστορικά αναγνώστες. Η κάθοδος των Σλάβων, στη διάρκεια της βυζαντινής εποχής, εξεσλάβισε γλωσσικά τους διναρικούς πληθυσμούς της τέως Γιουγκοσλαβίας όχι όμως και τον μεσογειακό πληθυσμό της Ελλάδας (Κεραμόπουλος Α.- Οι Έλληνες και οι βόρειοι γείτονες). Η Μακεδονία δηλαδή είναι η περιοχή που κατοικείται από Έλληνες και όχι έθνος. Τα έθνη είναι διαχρονικές οντότητες δεν δημιουργούνται όποτε θέλουν. Το μακεδονικό κράτος υπήρξε στην αρχαιότητα ως ο Πανελλήνιος Ενωτισμός όπως υμνεί και ο Αισχύλος στις Ικέτιδες. «εστίν μεν ουν Ελλάς και Μακεδονία» μας επισημαίνει και ο Στράβων.
Το θέμα περί μακεδονικού κράτους προέκυψε γύρω στο
1890 από τον Τίτο, όταν η περιοχή των Σκοπίων
ονομαζόταν Βάρνταρ Μπανόβινα (διοίκηση Βαρδαρίου) και
είχε φιλοβουλγαρικά αισθήματα. Στο πλαίσιο αυτό, το
νεογέννητο έθνος έπλασε τη δική του ιστορία με τρόπο
που να το εξυπηρετεί αγνοώντας την πραγματική ιστορία.
 Αν θυμηθούμε ένα γραμματόσημο του 1939 τα Σκόπια
ονομάζονταν Βαρντάσκα και όχι Μακεδονία και αν
ανατρέξουμε σε πηγές θα δούμε πως πάνω από τα
σημερινά  Σκόπια στην κοιλάδα μεταξύ Μόραβα και
Αξιού, κατοικούσαν οι Δάρδανοι, που εντοπίζονται λίγο
πριν  τη ρωμαϊκή εποχή. Φυλή  που έχει τις ρίζες της
σε  περιοχή ανάμεσα στην Ασσυρία (Ιράκ) και τη  Μηδία
(Περσία), από όπου είχαν εκδιωχθεί. Εξ ου και το
όνομα  Κίρος   (Γκλιγκόροφ)  και  άλλοι.
Ένας άλλος Δάρδανος της  μυθολογίας είναι ο γιος της Ηλέκτρας και του Δία, που έφυγε από την Αρκαδία. Από εκεί λόγω κατακλυσμού,  πήγε στη Σαμοθράκη και μετά εγκαταστάθηκε σε περιοχή κοντά στην Τροία. Από αυτόν πήραν το όνομα τους τα Δαρδανέλια. Αλλά αυτοί οι Δάρδανοι  δεν έχουν καμία  σχέση με κείνον. Ιστορικά διαπιστωμένη είναι μόνο η ύπαρξη Δαρδάνων στην Ανατολή.


«Θανάσιμα» τα λάθη των Ελληνικών
 κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια, όταν τα
 Σκόπια με τις πλάτες της
 Αμερικής χρησιμοποιούν την ονομασία
 ΦΥΡΟΜ (εδώ και πάνω από 50 χρόνια
 κρατάει η προπαγάνδα και οι ελληνικές
 κυβερνήσεις σιωπούν….. γιατί? )
 Η ανθελληνική στάση της Ουάσινγκτον σ΄
 όλα τα θέματα ελληνικής εξωτερικής
 πολιτικής είναι γνωστή. Ελληνοτουρκικά,
 Κυπριακό και Σκοπιανό βαίνουν εις βάρος
 της πατρίδος μας επειδή οι Αμερικανοί
 υποστηρίζουν ανοικτά και προκλητικά τις
 θέσεις όσων διεκδικούν κάτι εις βάρος
 μας. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο με
 
 τόσες ιστορικές πηγές να τίθεται θέμα
 αμφισβήτησης της Μακεδονίας. Βέβαια δεν
 φταίει ποτέ η μία πλευρά όταν πολλοί από
 εμάς δεν γνωρίζουμε αυτές τις ιστορικές
 πηγές. Είναι πολύ σημαντικό να περνάμε
 από γενιά σε γενιά την κληρονομιά μας
 έτσι ώστε να μην εξαλείφεται ή να
 
 παραποιείται κανένα ελληνικό στοιχείο.
 
 Ας το κάνουμε λοιπόν.


Στα αγγλικά:

Greek Macedonia and its claims on this is an issue that lately has been frightening dimensions. Recently, the craze of FYROM with 22 measures to erect a statue of Alexander the Great in the city center has a reaction inside the country and beyond. «The language is the strongest determinant of identity and language is Slavic. We have Slavic origins »said the chairman of the College and professor of philosophy Gkiorgki Stanterlov. Of course, the statue is not the only movement of nationalists Skopjeans. Renaming the airport and the road «10» to large ears, the stage in Skopje Philip B other than the plans of FYROM (newspaper Nation 10/5/2009). The Greek government will wake up to act it;

Let us therefore see what the story from ancient times until today based sources. Macedonia is an ancient Greek land. Find the name Macedonia for the first time in the history of Herodotus, who speaks of «nation makednon» arguing that Dorians (Clio Cap. 50). The word «makednon» is Homeric and means lightsome, tall, big and so was synonymous tree «vitiligo» (H, 106). After the Dorians, ancestor thought the Hercules, which he believed Alexander the Great. In the mythology the name Macedonia is the Macedonian, son of Zeus and Thyias, daughter of Defkaliona. For the Macedonians official historical data going back to 700 BC in Orestida. The recent findings of Vergina showed that the methods of burial and it is Greek Homeric type. The golden death mask shows influence from Mycenae, while the decoding of Linear B words revealed hitherto considered Macedonian idioms. Several findings from the 1960 Hemmes show that Macedonians were Greeks, and this is beyond any doubt that the archaeological surveys of all the years come to the same conclusion.

Leading global form is of course Alexander the Great who spread Hellenism until the depths of Asia known to the campaign for the great empire. General King and the story of a little known (thankfully) to all of us. Within a few years spread Hellenism, founding many cities called Alexandria, honoring the Greek gods, speaking the Greek language, studying Homer and having a teacher of the largest worldwide philosophers, Aristotle. The dynasty of Macedonian kings, according to ancient sources, was as follows: Hraklis, Yllos, Kleodaios, Aristomachos, Timenos, Kissios, Thestios, Merops, Aristodamidas, sparingly, Karanos, Common, Tyrimmas, Perdikkas A ‘(early 7th century . BC), Argaios, Philip A ‘, Aeropos A’, Alketas, Amyntas A ‘, Alexander A’ the Filellinon, Perdikas B ‘, Archelaos A’, Orestis, Amyntas B ‘the Small, Pausanias Amyntas III , Alexander B ‘, Ptolemy Aloritis, Perdikkas B’, Philip B ‘and Alexander III the Megas. As we all had hellenic names, among other evidence that they were Greeks.

Any attempt to prove the non-Greek Macedonia from one country to change names often can not be proved as an element, at least for the historically well-informed readers. The descent of the Slavs, during the Byzantine era, the language exeslavise dinarik peoples of former Yugoslavia but not the Mediterranean population of Greece (Keramopoulos A. – The Greek and northern neighbors). Macedonia which is the area inhabited by Greeks and not a nation. The nations are not diachronic entities created whenever they want. The Macedonian State was in ancient times as the Hellenic Union as says and Aeschylus in Iketides. « While Greece and Macedonia» our notes and Strabo. The issue of Macedonian state emerged around 1890 by Titus, when the region of Skopje Varntar called Banovina (command Vardar) and had Bulgaric feelings. In this context, the newborn nation created its own history in a way that is ignoring the real story. If you remember a stamp of 1939 (Figure 1) called Varntaska Skopje and Macedonia, and if not refer to sources that we will see more than the current in the Skopje valley between Moravia and Axios, lived the Dardania, identified just before the Roman era. Race has its roots in the region between Assyria (Iraq) and Midia (Persia), from where they expelled. Hence the name Kiro (Gligorov) and others. Another Dardania of mythology is the son of Electra and Zeus, who fled from Arcadia. From there, due to flood, he went to Samothrace and then moved to the area near Troy. From this came the name of the Dardanelles. But these Dardania have no connection with him. Historically it is known only to the existence of Dardania East.

«Deadly» errors of the Greek government in recent years, when the Skopje on the backs of America, using the name Fyrom (for over 50 years holding a propaganda and Greek governments remain silent why … ..;). The anti-Washington stance on all issues of Greek foreign policy is known. Greek-Turkish, Cypriot and Skopjans go against our country because the Americans argue openly and defiantly the positions of those who assert it against us. It is unacceptable at least to many historical sources to contest the question of Macedonia. Certainly not ever blame one side when many of us know these historical sources. It is very important that we pass on from generation to generation the heritage so as not to distort or eliminate any Greek element. Let’s do it.



ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι αρχαίες Ελληνικές λέξεις. Ο γενάρχης των Μακεδόνων ήταν ο Μακεδών, γιος του Δία.


Οι Μακεδόνες, ένα από τα δεκάδες αρχαία Ελληνικά φύλα, μιλούσαν την ίδια γλώσσα, λάτρευαν τους ίδιους θεούς, είχαν την ίδια παιδεία και συνείδηση κοινής καταγωγής και Ιστορίας με τους υπόλοιπους Έλληνες.


Όλοι ανεξαιρέτως οι αρχαίοι συγγραφείς συμφωνούν ότι οι Μακεδόνες ήταν Ελληνικό φύλο.


Το βασιλικό γένος της Μακεδονίας καταγόταν απ’ ευθείας από τον βασιλικό οίκο του Άργους και τον Ηρακλή.


Αρχικά χωρισμένοι σε Άνω και Κάτω Μακεδονία, τον Ε’ αιώνα μετά τους Μηδικούς πολέμους, ο βασιλιάς Αλέξανδρος Α’ ενσωμάτωσε στο βασίλειό του τους Ελληνόφωνους πληθυσμούς της Άνω Μακεδονίας και έβαλε τις βάσεις για ένα ενιαίο ισχυρό κράτος.


Ποτέ δεν υπήρξε Μακεδονική εθνότητα ξεχωριστή από τον Ελληνισμό.


Τα ονόματα των αρχαίων Μακεδόνων είναι Ελληνικά, όπως αποδεικνύεται από τους τάφους των κοινών ανθρώπων, που έχουν βρεθεί και από κάθε άλλο αρχαιολογικό εύρημα.


Η τοπική αρχαία Ελληνική μακεδονική αιολικο-δωρική διάλεκτος, έχει αποδειχθεί ότι συνταυτίζεται με την Ελληνική διάλεκτο των Μυκηναίων της Γραμμικής Γραφής Β’.


Σε μεγάλα θέατρα, εκατό χρόνια πριν τον Αλέξανδρο, οι ελληνόφωνοι Μακεδόνες παρακολουθούν και κατανοούν παραστάσεις αρχαίας Ελληνικής τραγωδίας. Δεκάδες χιλιάδες Μακεδόνες θεατές, εάν δεν είχαν την Ελληνική ως μητρική γλώσσα, δεν θα ήταν δυνατόν να παρακολουθήσουν το Ελληνικό θέατρο.


Ήταν 5ος αιώνας προ Χριστού όταν ο μέγας Ευρυπίδης συνέγραψε την τραγωδία ΒΑΚΧΑΙ στην Πέλλα, στην αυλή του φωτισμένου Μακεδόνα βασιλιά Αρχέλαου. Η παράσταση ανέβηκε για πρώτη φορά στην Μακεδονία και δεν ήταν η μόνη!


Η Μακεδονία γέννησε έναν Δημόκριτο και έναν Αριστοτέλη. Η γλώσσα που μιλούσαν και έγραφαν τα αριστουργήματά τους ήταν η Ελληνική, γλώσσα που ομιλείται συνέχεια, όπως έχει εξελιχθεί, μέχρι σήμερα από τον Ελληνικό λαό.


Αποδεχόμενος τις ιδέες για την πανελλήνια ενότητα, του Αθηναίου πολιτικού και ρήτορα Ισοκράτη, αντιπάλου του Δημοσθένη, με χαρακτηριστική την επιστολή του Ισοκράτη το 344 π.Χ., ο ολυμπιονίκης Φίλιππος ο Β’ επέβαλε την εθνική ενότητα και συνέστησε το ΚΟΙΝΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, όχι το κοινόν των «Ελλήνων και των Μακεδόνων»...


Η νέα πανελλήνια συμμαχία ένωσε όλους τους Έλληνες με γενική ειρήνη μεταξύ τους και με κοινό εχθρό την Περσική αυτοκρατορία, την οποία κατέλυσαν.


Ο γιός του Φιλίππου, Μέγας Αλέξανδρος, μαθητής του Αριστοτέλη, αρχιστράτηγος της Συμμαχίας της Κορίνθου, επικεφαλής των Ελλήνων πλην Λακεδαιμονίων κατέκτησε την Ασία και διέδωσε την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό πολιτισμό στο μεγαλύτερο τμήμα του τότε γνωστού κόσμου.


Οι Μακεδόνες διέδωσαν την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό πολιτισμό, όχι κάποια Σλαβική διάλεκτο ή κάποιον Σλαβικό πολιτισμό.


Είναι αναμφισβήτητο ότι η λαμπρή Ιστορία της Ελληνιστικής εποχής είναι και μακεδονική ιστορία.


Ποτέ και πουθενά ούτε ένας Μακεδόνας δεν αρνήθηκε την αυτονόητη ιδιότητα της Ελληνικής καταγωγής του.


Οι πρωτεύουσες του μακεδονικού βασιλείου, αρχικά οι Αιγές (σημερινή Βεργίνα) και μετέπειτα η Πέλλα, βρίσκονται εντός του Ελληνικού κράτους, όπως και όλες οι αρχαίες Μακεδονικές πόλεις. Καμιά δεν βρίσκεται εντός της ΦΥΡΟΜ.


Η Θεσσαλονίκη έλαβε το όνομά της από την αδελφή του μεγάλου Αλεξάνδρου και εκείνη δεν ονομαζόταν «Σολούν»...


Για τους Σλάβους το όνομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ δεν σημαίνει τίποτα. Για τους Έλληνες σημαίνει ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ.


Όπως έγραψε ο Στράβων, η Μακεδονία υπήρξε πάντα το πρόφραγμα της Ελλάδος, δηλαδή το σινικό τοίχος προστασίας των νοτίων Ελληνικών πόλεων από τις εισβολές των βαρβάρων του βορρά.


Όταν ο Απόστολος Παύλος επισκέφθηκε την Μακεδονία, επισκέφθηκε Ελληνικές πόλεις, που και σήμερα βρίσκονται εντός του Ελληνικού κράτους και δεν βρήκε κανέναν Σλαβόφωνο.


Μετά την ρωμαϊκή κατάκτηση της Ελλάδος και μέχρι την νεότερη εποχή, συμπαγείς Ελληνικοί πληθυσμοί κατοικούσαν στην γεωγραφική περιοχή της αρχαίας Μακεδονίας και την υπερασπίστηκαν με το αίμα τους.


Όταν ο Σέρβος ηγεμόνας Στέφανος Δουσάν κατέλαβε την βυζαντινή επαρχία της Μακεδονίας, ονόμασε το βασίλειό του «βασίλειο Σέρβων και Ελλήνων» όχι «Σέρβων και Μακεδόνων».


Γίνεται αντιληπτό ότι το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ένα τεράστιο πολιτιστικό μέγεθος και αγαθό γνωστό σε όλον τον κόσμο. Οι Ινδοί και οι Αφγανοί έχουν ιστορική μνήμη και δεν έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια με την συνταγματική τους ονομασία.


Το μεγάλο αυτό πολιτιστικό αγαθό και όνομα, ιστορικά, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο αποκλειστικά με τον Ελληνικό λαό και με κανέναν άλλον. Οι κάτοικοι των Σκοπίων δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό το πολιτιστικό αγαθό. Μπορεί να μην έχουν δική τους Ιστορία, αλλά αυτό δεν τους επιτρέπει να κλέβουν και να οικειοποιούνται την πλούσια Ιστορία των γειτόνων τους.


Ιστορικά και πολιτιστικά το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ανήκει μόνο στην Ελλάδα.


Μέχρι τις τελευταίες δεκαετίες του 19ου αιώνα και την Βουλγαρική προπαγάνδα της εποχής, κανείς στον κόσμο δεν αμφέβαλλε για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας από πλευράς ιστορικών δικαιωμάτων και πλειοψηφίας πληθυσμού.


Χίλια χρόνια μετά τον Αλέξανδρο, από το 602 μετά Χριστόν τα σλαβικά φύλα διασπούν το Βυζαντινό σύνορο στον Δούναβη και μικρές ομάδες Σλάβων αρχίζουν να εγκαθίστανται κατά τόπους στην Βαλκανική, κάνοντας επιδρομές μέχρι την Πελοπόννησο.


Η εγκατάσταση των Σλάβων στη νότια βαλκανική ήταν αραιή σε αντίθεση με την βόρειο βαλκανική, που ήταν πυκνή και σταθερή.


Οι αποδεδειγμένα Ελληνικής καταγωγής αδελφοί Κύριλλος και Μεθόδιος από την Θεσσαλονίκη, ακολουθώντας την επίσημη κρατική Βυζαντινή πολιτική, πρωτοστατούν στον εκπολιτισμό και εκχριστιανισμό των Σλάβων, που ζούσαν εκτός της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και δημιουργούν αλφάβητο για τις προφορικές Σλαβικές διαλέκτους.


Οι Σλάβοι που είχαν εγκατασταθεί εντός της αυτοκρατορίας εχριστιστιανίσθηκαν σταδιακά και αφομοιώθηκαν χάρη στην παρουσία υπέρτερου αριθμητικά Ελληνικού πληθυσμού. Το έργο του Κύριλλου και του Μεθοδίου δεν αφορούσε τους Σλάβους της αυτοκρατορίας.


Όλοι οι ευρωπαϊκοί χάρτες και τα βιβλία των περιηγητών έως και τον 19ο αιώνα καταγράφουν διαχρονικά την Μακεδονία ως «περιοχή της Ελλάδος», ως κατοικούμενη κυρίως από Έλληνες. Καμιά απολύτως μνεία σε «έθνος Μακεδόνων» δεν γίνεται μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα και τον Τίτο.


Τους πρώτου αιώνες της Τουρκικής κατακτήσεως, για να αποφύγουν το παιδομάζωμα, πολλοί Έλληνες μαθαίνουν και χρησιμοποιούν σλαβονικά ιδιώματα, επειδή οι Τούρκοι άρπαζαν κατά προτίμηση Ελληνόπουλα.


Κατά τον 19ο αιώνα οι δίγλωσσοι Σλαβόφωνοι - Ελληνόφωνοι της νότιας Βαλκανικής εθεωρούντο Έλληνες, ακολουθούσαν το Πατριαρχείο του Ελληνικού Γένους στη Κωνσταντινούπολη, τα ονοματεπώνυμά τους ήταν μόνο Ελληνικά και στα σχολεία τους διδασκόταν μόνο η Ελληνική γλώσσα. Οι περισσότεροι είχαν καθαρή Ελληνική εθνική συνείδηση.


Η Βουλγαρία μετά την - με την βοήθεια των κομιτατζήδων - πραξικοπηματική κατάληψη της Ανατολικής Ρωμυλίας το 1885-1886 και τις σφαγές και καταπίεση εις βάρος του μεγάλου Ελληνικού στοιχείου, κατέστρωσε ένα παρόμοιο κατακτητικό σχέδιο για την περιοχή της Μακεδονίας, που βρισκόταν υπό Οθωμανική κυριαρχία.


Βουλγαρόφρονα κομιτάτα έδρασαν στην Οθωμανική Μακεδονία με συνθήματα Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ και Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ αποσκοπώντας να προσελκύσουν τους ευρισκομένους σε σύγχυση ταυτότητας δίγλωσσους.


Οι σφαγές των κομιτατζήδων εις βάρος του Ελληνικού πληθυσμού είχαν ως αποτέλεσμα την οργάνωση ενός παλλαϊκού κινήματος αντιστάσεως, τον ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Ήταν ένα έπος με χιλιάδες νεκρούς αγωνιστές, όπου οι συμπαγείς και με ισχυρή εθνική συνείδηση Ελληνικοί πληθυσμοί, δίγλωσσοι και μη, σταμάτησαν με το αίμα τους την προσπάθεια εκβουλγαρισμού τους.


Το 1912-13 οι βαλκανικοί πόλεμοι και οι μεγάλες θυσίες των Ελλήνων στρατιωτών απέδωσαν το 51% της γεωγραφικής περιοχής της Οθωμανικής Μακεδονίας στην Ελλάδα, το 39% στη Σερβία και το υπόλοιπο 10% στη Βουλγαρία.


Κατά την ανταλλαγή του πληθυσμού, που ακολούθησε τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου, κανείς απολύτως, ούτε ένας, δεν δήλωσε εθνικά «Μακεδόνας»..


Οι Έλληνες που κατοικούσαν στο Σερβικό κομμάτι, όπως στο Ελληνικότατο Μοναστήρι, υπέστησαν πογκρόμ και διώξεις και οι περισσότεροι κατέφυγαν στην Ελλάδα, ενώ η περιφέρεια έλαβε το γεωγραφικό όνομα ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ, χωρίς καμιά απολύτως αντίδραση του τοπικού πληθυσμού. Κανείς δεν πρότεινε να την αποκαλούν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.


Πριν μετονομαστεί σε Γιουγκοσλαβία το 1931, το βασίλειο ονομάστηκε το 1918 σε βασίλειο Σέρβων, Κροατών και Σλοβένων, όχι και «Μακεδόνων». Δεν υπήρχε κανένας μακεδονικός λαός και καμιά μακεδονική γλώσσα.


Η Σοβιετική Ένωση και η κομμουνιστική Κομιντέρν συνέλαβαν το σχέδιο της δημιουργίας ενιαίου κράτους στην Μακεδονία, μέσω του οποίου οι Σλάβοι και τα σοβιέτ θα έβγαιναν στις θερμές θάλασσες.


Το 1943 υποβάλλεται στον Στάλιν σχέδιο για ανεξάρτητο κράτος της Μακεδονίας, στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονταν Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη.


Το 1944 ο Τίτο κατακτά την εξουσία στη Γιουγκοσλαβία και μετονομάζει την ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με διακηρυγμένο στόχο την δημιουργία της μεγάλης Μακεδονίας. Οι Βούλγαροι κομμουνιστές αρχικά συμφωνούν.


Δημιουργήθηκε έτσι για πρώτη φορά ένα ψευδώνυμο έθνος, ένας τεχνητός λαός και μια τεχνητή γλώσσα. Γρήγορα άρχισε η πλαστογράφηση της Ιστορίας με την γνωστή δύναμη και αποτελεσματικότητα της προπαγάνδας εκείνων των καθεστώτων.


Η σημερινή ΦΥΡΟΜ εδαφικά δεν ήταν γη Μακεδόνων με εξαίρεση μια εδαφική λωρίδα στα νότια. Μέχρι και σήμερα το Ελληνικό βλαχόφωνο στοιχείο πλειοψηφεί στη νότια περιοχή των Σκοπίων.


Στην απογραφή του 1948 ανακοινώθηκαν 102.947 Αρωμάνοι (Βλάχοι Ελληνικής καταγωγής) στα Σκόπια.


Το 1991 σε δημοσκόπηση, το 11% του πληθυσμού των Σκοπίων, άνω των 200.000 άνθρωποι, εξέφρασαν την επιθυμία της ένωσης με την Ελλάδα.


Το 1993 ο πρόεδρος των Σκοπίων Γκλιγκόρωφ δήλωσε ότι στη χώρα του ζουν 100.000 Έλληνες.


Ο πραγματικός αριθμός όσων έχουν Ελληνική συνείδηση στα Σκόπια πρέπει να υπερβαίνει τους 200.000 και η καταπίεσή τους είναι διαρκής. Γι’ αυτούς η αδιαφορία των Ελληνικών αρχών είναι πλήρης και εξοργιστική, αφήνοντας χώρο στη Ρουμανία να αναπτύσσει προσπάθειες εκρουμανισμού τους.


Οι Σκοπιανοί κάθε ημέρα εξαπατούν και πλαστογραφούν την Ιστορία. Για πολλές δεκαετίες ισχυρίζονταν ότι είναι απόγονοι των Σλάβων εποίκων του 6ου και 7ου αιώνα. Τώρα ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, αποκρύπτοντας ότι την δεκαετία του ‘90 ο Γκλιγκόρωφ δήλωνε δημοσίως ότι ο λαός του προέρχεται από τους Σλάβους εισβολείς του 7ου αιώνα και δεν έχει σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες.


Εκδίδουν χαρτονομίσματα που απεικονίζουν τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης και δηλητηριάζουν διαρκώς με ψέματα τη νεολαία τους, ενισχύοντας τον έντονο αλυτρωτισμό διαφόρων ισχυρών πολιτικών ομάδων.


Όποιος ξένος παράγων αλλά και κάθε σκοπιανός πολίτης, επισκεφθεί την αρχαιολογική περιοχή της Βεργίνας, θα συνειδητοποιήσει την μεγάλη απάτη του Στάλιν και του Τίτο.


Συχνά οι Σκοπιανοί ισχυρίζονται ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη ψευδο-μακεδονική μειονότητα και την απαριθμούν σε 300.000 άτομα…


Τους διαψεύδουν όμως τα εκλογικά αποτελέσματα, διότι στις εκλογές έχουν λάβει μόνο το 0,01% των ψήφων.


Οι σύμμαχοί μας Αμερικανοί δια του Υπουργού Εξωτερικών το 1944-45 καταδίκασαν με σφοδρότητα την μετονομασία της «Βαρντάρσκα» σε «Μακεδονία». Όταν όμως ο Τίτο τα χάλασε με τον Στάλιν, οι Αμερικανοί απαιτούσαν από την Ελλάδα να μη στεναχωρεί τους Γιουγκοσλάβους.


Κάθε λαός και κάθε έθνος, που ζει σε μια γεωγραφική περιοχή, δικαιούται ένα όνομα. Το όνομα αυτό δεν μπορεί να κλέβει την Ιστορία των γειτόνων και να είναι όχημα αλυτρωτικών διεκδικήσεων. Οι γείτονές μας δεν πρέπει να ντρέπονται για την σλαβική καταγωγή τους και να επιδιώκουν την «κλοπή» του ονόματος των γειτόνων τους.


Για να εισέλθει στην ΕΟΚ η Μεγάλη Βρετανία εξαναγκάστηκε να αλλάξει το επί αιώνες αυτοκρατορικό όνομά της σε Ηνωμένο Βασίλειο διότι θίγονταν οι Γάλλοι λόγω της Γαλλικής επαρχίας της Βρετάνης.


Όταν οι Αυστριακοί ζήτησαν να εγγραφούν στην Κοινωνία των Εθνών ως Γερμανική Δημοκρατία της Αυστρίας, αν και Γερμανικό φύλο, υποχρεώθηκαν από τη Γερμανία στην εξάλειψη του επιθέτου «Γερμανική» και έγιναν απλώς «Αυστρία», που σημαίνει «νότια».


Ο Σλαβικός λαός των Σκοπίων δεν δικαιούται να καπηλεύεται το πολιτιστικό αγαθό της Μακεδονίας γιατί η Μακεδονία, ως έννοια, ως αγαθό, ως Ιστορία, ως πολιτισμός, είναι Ελληνική. Το όνομα είναι Ελληνικό και όπως είπε ο Ελύτης πριν πεθάνει, «το όνομά μας είναι η ψυχή μας».-

Οι Αρχαίοι Μακεδόνες, οι πρόγονοί μας,  ήταν Έλληνες διότι:


1.         Ο ιστορικός Ελλάνικος ο Μυτιληναίος, που έζησε στην αυλή του βασιλιά της Μακεδονίας Αλεξάνδρου του Α, έγραψε ότι συνεννοούνταν με άνεση με τους Μακεδόνες και ότι η μιλιά τους έμοιαζε με τη δική του διάλεκτο, την Αιολική.


2.        Μια Περσική επιγραφή του 513 πΧ καταγράφει τις Ευρωπαϊκές χώρες που κατέχονταν τότε από τον Μεγάλο Βασιλέα. Ανάμεσα σ' αυτές είναι και το όνομα "Yuna Takabara". Yuna σημαίνει Ίωνας. Είναι το όνομα που δίνουν ακόμη και  σήμερα οι ανατολικοί λαοί στους Έλληνες. Takabara σημαίνει αυτόν που η περικεφαλαία του μοιάζει με ασπίδα. Όπως εύκολα αναγνωρίζεται από αρχαία νομίσματα, μόνο οι Μακεδόνες είχαν τέτοια περικεφαλαία. Άρα οι Πέρσες θεωρούσαν τους Μακεδόνες Έλληνες. Μάλιστα ανάλογες επιγραφές μετά το 479 πΧ δεν αναφέρουν την ίδια ονομασία, αφού η Μακεδονία είχε πια απελευθερωθεί από τον Περσικό ζυγό.


3.        Όλα τα Μακεδονικά ονόματα μηνών, γιορτών, πόλεων, τόπων και  ανθρώπων ( περίπου 300 ) είναι Ελληνικά: Πέλλα, Αιγαί, Θεσσαλονίκη, Δίον, Άργος, Παγγαίον, Αλέξανδρος, Φιλώτας, Φίλιππος, Δρύκαλος, Άρπαλος, Πευκέστας, Βερενίκη κλπ. Ειδικά, τα ονόματα των μηνών δεν υπάρχουν στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά  η Δωρική τους προέλευση είναι προφανής. Μερικές Μακεδονικές λέξεις υπάρχουν και σε άλλες Ελληνικές διαλέκτους με διαφορετική σημασία: Πχ χάρων στη Μακεδονική είναι το λιοντάρι. Αυτό σημαίνει ότι οι Μακεδόνες είχαν τη δική τους Ελληνική διάλεκτο και δεν δανείστηκαν τα Ελληνικά τους από τους νότιους Έλληνες.


4.        Μια επιγραφή του 600 πΧ σε ένα πιθάρι που βρέθηκε στην περιοχή της Αιανής Κοζάνης, γράφει σε άπταιστα Ελληνικά: " Άρπαλος έρια " Ήταν βοσκός ο άνθρωπος και φύλασσε τα μαλλιά των προβάτων του στο πιθάρι  !!!


5.        Ο Βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος ο Α' έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες. Μάλιστα έγινε προσπάθεια από τους συναγωνιστές του να αποκλειστεί σαν βάρβαρος. Αυτός όμως απέδειξε την Ελληνική του καταγωγή από τους Τημενίδες του Άργους, έλαβε μέρος στους αγώνες και κέρδισε ( Ηρόδοτος)


6.        Οι Μακεδόνες, με την ηγεσία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, κατέκτησαν τον τότε γνωστό κόσμο και μετέδωσαν εκεί τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ Πολιτισμό και την Ελληνική γλώσσα. Ο Πλούταρχος γράφει: " Αλέξανδρος, παίδας Περσών τρισμυρίους επιλεξάμενος, εκέλευσε γράμματά τε μανθάνειν Ελληνικά και Μακεδονικοίς όπλοις εντρέφεσθαι" ( Ο Αλέξανδρος, αφού διάλεξε τριάντα χιλιάδες Περσόπουλα, διέταξε να μάθουν Ελληνικά γράμματα και Μακεδονικά όπλα ). Δεν θα δέχονταν οι Μακεδόνες να μεταδώσουν έναν ξένο πολιτισμό!!


7.        Όλοι οι λαοί ( Ρωμαίοι, Εβραίοι, Καρχηδόνες, Πέρσες…) που γνώρισαν τους Μακεδόνες τους θεωρούσαν Έλληνες.


8.        Όλες οι πόλεις που έχτισε ο Αλέξανδρος στην πορεία του είχαν το όνομα Αλεξάνδρεια εκτός από δύο που λέγονται η μία Βουκεφάλα και η άλλη Νίκαια. Όλα αυτά τα ονόματα είναι Ελληνικά.


9.        Ο προφήτης Δανιήλ που η προφητεία του περιλαμβάνεται στην Παλαιά Διαθήκη γράφει λυπημένος για τον Έλληνα κατακτητή που θα κατακτήσει την πατρίδα του και  ...


10.     Ο Στράβων, ο μεγαλύτερος Γεωγράφος της αρχαιότητας γράφει: " Έστιν ουν Ελλάς και η Μακεδονία"


11.      Στην Αττική κωμωδία οι άλλοι Έλληνες παρουσιάζονταν να μιλούν τη τοπική τους διάλεκτο για να προκαλέσουν γέλιο. Σε μια κωμωδία λοιπόν, υπάρχει διάλογος ενός Αθηναίου με έναν Μακεδόνα. Ρωτάει ο Αθηναίος: "σφύραινα δ' έστι τίς; " ( Τί είναι σφύραινα; ) και απαντά ο Μακεδόνας " κέστραν μεν ύμμες ωττικοί κικλήσκετε" ( αυτό που εσείς οι Αττικοί λέτε κέστρα ) !! Είναι φανερό ότι ο Μακεδόνας μιλάει Ελληνικά !! Από τη λέξη σφύραινα έχουμε σήμερα το σφυρί αλλά και τη σφυρίδα !!


12.     Είναι γεγονός ότι σε πολλούς Έλληνες, οι Αρχαίοι Μακεδόνες φαίνονταν βάρβαροι. Αυτό οφείλεται στην πολιτισμική καθυστέρηση των Μακεδόνων λόγω της απομόνωσής τους στη Μακεδονία για περισσότερους από 6 αιώνες ( 1200-700 πΧ) 


13. Όλοι οι αρχαίοι Έλληνες γλωσσολόγοι δεν δίσταζαν να χρησιμοποιούν την Μακεδονική διάλεκτο για να επισημάνουν τις ιδιορρυθμίες της Ελληνικής γλώσσας. Έτσι ο Ησύχιος που έζησε τον 5 μΧ αιώνα μας δίνει περίπου 150 Μακεδονικές λέξεις αφού στο λεξικό του περιλαμβάνονται μόνο ιδιωματικές λέξεις. Ελάχιστες από αυτές δεν έχουν ακόμη συσχετιστεί με την Ελληνική γλώσσα.


14. Μια επιγραφή του 352 πΧ που βρέθηκε στην Επισκοπή Πέλλας σημαιώνει " Αρτεμιν αγροτέραν Γαζωρείτιδα και Βλουρείτιν" !. Στην 'Αρτεμι της  αγροτιάς από τον Γάζωρο και τα βουνά !! ( βλουρείτις = φιλορείτις κατά τον κ. Θαβώρη )


15. Το πρώτο ιδιωματικό Μακεδονικό κείμενο που έχουμε μέχρι τώρα βρέθηκε πρόσφατα στην Πέλλα. Είναι ένας κατάδεσμος ( ευχές και κατάρες) του 425 πΧ σε κοινή Δωρική διάλεκτο.


16. Ο Αλέξανδρος κάλεσε τον Φιλώτα να απολογηθεί στην Μακεδονική κατά τη δίκη του ενώπιον του στρατού. Ο Φιλώτας απάντησε: "Εκτός από τους Μακεδόνες, υπάρχουν πολλοί άλλοι γύρω μας που θα με καταλάβουν ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ αν απολογηθώ στην Κοινή". Η καίρια λέξη στην απάντηση αυτή είναι το "ευκολότερα". Ο Φιλώτας υπονοεί ότι αν μιλούσε Μακεδονικά τότε οι άλλοι, που ήταν Έλληνες στην πλειονότητα, θα τον καταλάβαιναν αλλά δυσκολότερα. Αυτό όμως σημαίνει ότι η Μακεδονική ήταν μια Ελληνική διάλεκτος.


Έτσι, αφού οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες και η γλώσσα τους μια Ελληνική διάλεκτος, δεν επιτρέπεται σήμερα μια ξένη γλώσσα να ονομάζεται Μακεδονική και ο λαός που την μιλά Μακεδόνες. Οι φίλοι μας Σκοπιανοί, πρέπει να βρουν άλλο όνομα για τη γλώσσα, τη χώρα  και το λαό τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου